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MAJ 02/06

Tu veux savoir comment on joue ou pourquoi notre GM, bien que full stuff est nul ? Alors c'est ici !
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MAJ 02/06

Messagepar Ajantos » 02 Juin 2015, 13:40

Tout d'abord je savais pas ou poster ça donc désolé si c'est pas le bon endroit.

https://forums.wildstar-online.com/foru ... june-2015/

◾Medic ◾Abilities ◾Annihilation ◾Base damage reduced to 16.62% Assault Power and 7.23 per level, from 19.25% and 8.38.
◾Damage per tier reduced to 0.99% Assault Power, from 1.1%.
◾Field duration increased to 3s.

◾Atomize ◾Tier 4: Can now be proc'd up to 5 times every 0.250s. (i.e. each beam of Gamma Rays has the potential to trigger the cooldown reduction)
◾Tier 8: Damage increased to 7% Assault Power, from 6.15%. DoT duration decreased to 3s, from 4s. First tick of damage applies immediately.
◾Fixed a bug that gave Atomize extra Armor Pierce.
◾No longer triggers GCD (Previously 0.5s).

◾Devastator Probes ◾Tier 4: Detonate damage reduced to 35% of potential damage, from 50%.
◾Tier 8: Targets caught in the radius of multiple detonations will only be affected by one.

◾Fissure ◾Tier 8: Damage increased to 59.83% Assault Power from 45.4%.
◾GCD reduced to 0.75s from 1.0s.
◾Debuff duration reduced to 10s, from 12s.
◾Cooldown reduced to 12s, from 15s.

◾Nullifier ◾Base damage increased to 10.84% Assault Power and 4.73 per level, from 5.91% and 2.58 per level.
◾Damage per tier increased to 1.15% Assault Power, from 0.575%.
◾Damage tick time increased to 1s, from 0.5s.

◾Quantum Cascade ◾Base damage reduced to 27.49% Assault Power and 11.96 per level, from 30.73% and 13.39.
◾Can now be interrupted by Interrupts (i.e. Spellslinger's Arcane Shock)



◾Spellslinger ◾Abilities ◾Charged Shot ◾Charge 1 base damage reduced to 24.28% Assault Power and 12.95 per level, from 36.79% and 19.62.

◾Vitality Burst ◾Fixed a bug that caused T8 Vitality Burst C1 to refund extra Spell Power


◾AMPs ◾Shock & Awe ◾Can now be proc'd by Arcane Shock and Spatial Shift

◾Warrior ◾Abilities ◾Whirlwind ◾Since Whirlwind has been overperforming in single target fights, reduced damage to 12.66/lvl + 36% ap + 3% ap/tier, down from 13.34/lvl + 36% ap + 3.75% ap/tier.

Je vous invite à lire le patch note en entier notamment pour la partie raid
Rappel: ne jamais jouer à saute-mouton avec une Licorne
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Re: MAJ 02/06

Messagepar Tarya » 02 Juin 2015, 13:49

T'as loupé le plus important ... Terre/Air debug !!!
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Re: MAJ 02/06

Messagepar Kender » 02 Juin 2015, 14:12

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Re: MAJ 02/06

Messagepar Ehury » 02 Juin 2015, 14:28

J'ai pas compris sur Y-83
Dans ton bureau, si t’as un diplôme, t’as l’air intelligent. Si t’as un climatiseur, t’as l’air conditionné. ( Merci Sero )
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Re: MAJ 02/06

Messagepar Kuoun » 02 Juin 2015, 14:36

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Re: MAJ 02/06

Messagepar Tarya » 02 Juin 2015, 14:39

Je pense que sur Y-83 :
- les adds pop maintenant meme si on perd le debuff à cause d'une transmission (changement de boss) (nooonnn :( )
- Lorsque les 3 boss passent à 20% (mass transmission), on perd le debuff (ce qui ne devait pas etre le cas avant? )
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Re: MAJ 02/06

Messagepar Kender » 02 Juin 2015, 14:44

Tarya a bien compris ! Give that man a cookie !
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Re: MAJ 02/06

Messagepar Sial » 02 Juin 2015, 14:49

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Re: MAJ 02/06

Messagepar RasForo » 02 Juin 2015, 16:22

XD
A spliff a day keeps the doctor away :papy:
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Re: MAJ 02/06

Messagepar Kazer » 02 Juin 2015, 17:06

Donc en gros Y83 est légèrement Up puisque la mécanique qu'on utilisait pour nous simplifié la tache ne fonctionne plus.

Les Arca DPS peuvent kick avec leur sort bugé & les Heal ne récupère plus de spell power via leur bug xD.
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